czwartek, 1 maja 2014

1 dzień majówki - Góry Opawskie

Wycieczka w góry opawskie . Tym razem czerwonym szlakiem, który przy samej górze dał mi trochę do wiwatu. Tym razem mój Iphone wytrzymał na tyle żeby nagrać całą wycieczkę
Razem 15 km w średnio 3,5 h. Buty które wybrałam wczoraj zdały egzamin celująco. Zwłaszcza podczas schodzenia w dół.
A tutaj czasy na każdym km :

 
Aplikacja endomondo czuwała nad całą wycieczką :) Rekordowo udało mi się przejść odcinek między 5 i 6 km ale to zasuwałam pod górę bardzo szybko. Zaraz potem było bardzo stromo dlatego czas wzrósł do poziomu 22:49  . Zazwyczaj góry nie były miejscem które odwiedzałam podczas majówki. Zazwyczaj wchodzenie pod górę było dla mnie prawdziwą męczarnią. Jednak tym razem poszło całkiem gładko. To z pewnością zasługa codziennych ćwiczeń. Świetnie jest czuć świeże powietrze i miarowy oddech. Życie bez palenia jest dużo piękniejsze.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz