wtorek, 20 maja 2014

Przyśpieszamy do lata !!!!

Jogging : Miły i przyjemny bieg. Pozwala za lekkie poruszanie się i podziwianie wspaniałych widoków. Zdrowy dla ciała i ducha. Prawda: okropna, męcząca walka z samym sobą o każdy następny przebiegnięty metr. Taka jest moja definicja. Nie cierpię kiedy podczas robienia czegoś posuwam się bardzo powoli do przodu. Niestety potrzeba dużo cierpliwości w budowaniu formy od zera. Dlatego moi drodzy zaczynajcie już teraz. Gdybym wiedziała, że jest to tak powolny proces z pewnością zaczęłabym wcześniej :)
 
Przyśpieszamy przed latem i łączymy po dwie aktywności w ciągu dnia z racjonalną dietą  :)
 
Bieganie No 15
3,26 km w 29 min 212 kacl
Miałam przejść do fazy - półtora okrążenia biegu, pół okrążenia marszu . Udało mi się powtórzyć to 3 razy później myślałam że umrę przy każdym kolejnym i coraz krótszym odcinku. Słońce grzało niesamowicie. Potrzeba jest kupienia czapeczki.  W sumie zwiększyłam  czasy moich marszobiegów o całą minutę.
Rower
Tutaj już lepiej
19 km w 1.25 i 492 kacl
 
 
Po-treningowy posiłek :
Mega szybki  
Twaróg chudy 100 g
Rzodkiewki 6 sztuk
Pomidorki koktajlowe 5 sztuk
garść szczypiorku
pieprz
40 g makreli
 
 
 
 
Razem spalonych kacl : 704
Razem zjedzonych kacl : 1410
697 z węgli
354 z białka
448 z tłuszczów
 
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz