poniedziałek, 19 maja 2014

Śniadanie Mistrzów

Jak pisałam wcześniej staram się powoli nastawić mój organizm na spalanie tłuszczu a nie gromadzenie węglowodanów w postaci tłuszczyku. A więc na początek dziś śniadanie mistrzów czyli
 
Omlet ala Fit More
 
Składniki :
2 jajka
2 plastry sera żółtego
Szpinak baby (garść)
pieczarki (garść)
szczypiorek
siemię lniane
łyżeczka oliwy z oliwek
Najpierw podsmażyłam pieczarki ze szpinakiem
Później dodałam masę jajeczną z serem  
 
Trochę matematyki
 
Jak widać śniadanie bardzo ubogie w węglowodany.
Za to bogaty w białko i w tłuszcze
To zupełnie innego rodzaju śniadanie niż owsianka czy grzanki
Jak wrażenia ?
Zazwyczaj o 10.00 rano w pracy burczy mi w brzuchu. To znak, że zbliża się pora zjedzenia jogurtu Tym razem zjadłam go bo tak wypadało ale wcale nie byłam głodna
 
Dodatkowo nie jest głodna i nie szukam przekąsek
 
Wnioski: bardzo sycące :)
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz