czwartek, 15 maja 2014

Bieganie No 13

Bieganie No 13
Objawy i efekty:  bardzo pozytywnie
Trasa zaliczona :  3  km
Prawdziwego biegu: 12 min  (reszta szybki marsz)
Cały trening : 26:00 min
Ogólne wrażenie:
Zmniejszyłam tempo swoich treningów biegowych. Wiem że może się wydawać że wolniej się już nie da biegać ale uwierzcie mi, że się da. Ostatnio zaczynałam biegać od 3 min i maszerować ok. 1,5 min kończyło się to coraz większymi kolkami. Poznałam już swój organizm na tyle żeby wiedzieć, że lepiej idzie mi gdy powoli zwiększam czas biegu.  Wczoraj wykonałam pierwszy trening bez gapienia się bez przerwy na ekran telefonu. Moim licznikiem było jedno okrążenie wokół bieżni biegu i pół okrążenia marszu. Powtórzyłam całość ok 5-6 razy. Udało mi się w miarę utrzymać podobne tempo.

 
A później poszłam na rowerek. Niestety zimny wiatr zakończył moją wyprawę w ciągu  0,5 godziny po starcie. W pewnych warunkach nie da się jeździć.  





Według aplikacji spaliłam wczoraj 366 kacl. Myślę, że podobnie jak na zajęciach stepu a o ile przyjemniej. Zdecydowanie latem polecam przeniesienie się w plener i oddychanie świeżym powietrzem zamiast codziennie klimatyzacją na siłowni lub sali fittnes. 

1 komentarz :

  1. mogłabyś coś więcej napisać o stepie? i zgadzam się, że trening na świeżym powietrzu jest wspaniały
    zapraszam do nie dopiero zaczęłam http://magdafit.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń