wtorek, 11 marca 2014

Śniadanie - najważniejszy posiłek dnia




Godzina : 07:15  [hour of meal]
Suma : 348 kacl [sum of kacl] 19,4 g białka , 36,7 węgli , 15,2 tłuszczów
Czas przygotowania: 5 min [time to prepare]
Zawsze staram się zbilansować śniadanie tak żeby uzyskać przynajmniej 1/4 mojego dziennego zapotrzebowania. Przydaje mi się mała waga kuchenna która ułatwia mi precyzyjne bilansowanie posiłków.  Dodatkowo rano wypijam wode z cytryną, która oczyszcza organizm z toksyn. Pierwszą kawe wypijam w pracy ok. 08.30 Dziś potrzebowałam dużo energii więc postawiłam na dużą ilość białka . Dlatego w zestawie śniadaniowym znajdują się łosoś i jajko na miękko.
P.S Jeżeli nie lubisz śniadań  zacznij je jeść , już wkrótce nie wyobrazisz sobie bez nich życia. Mi zajęło ok. 3 tyg żeby przyzwyczaić się do porannego jedzenia. Wcześniej paliłam tylko papierosa

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz