poniedziałek, 24 marca 2014

Grzeszki , grzeszki

Każdy z nas ma swoje grzeszki :) rzeczy, które są niezdrowe i kaloryczne ale bardzo ciężko się bez nich obyć. Moimi dwoma grzechami są chipsy i czekolada. O ile czekoladę potrafię obronić to jeżeli chodzi o chipsy nie mam żadnego wytłumaczenia. Są po prostu złe i nafaszerowane wszystkim co najgorsze. Więc dlaczego tak mi smakują ? Skoro udało mi się rzucić papierosy i pozbyć się tej "wątpliwej " przyjemności którą mi dawały dlaczego nie potrafię rzucić chipsów które są zabójstwem dla mojej figury i zdrowia ? Staram się zrozumieć z czego wynika słabość do tego typu jedzenia i jak jej unikać. Chętnie przeczytam o waszych sposobach ! 
Póki co oto moja analiza :

1. Kiedy mam ochotę na chipsy ?
Zazwyczaj jest to pora wieczorna
2. Co robię kiedy mam na nie ochotę ?
oglądam film , pije piwo ect
3. Czy sięgam po nie zaraz po posiłku
nie
4. Ile czasu od posiłku potrzebuje zjeść chipsy
ok. 2 h 
5. Czy coś jest w stanie  je zastąpić ?
popcorn , orzechy
6. Co wyjdzie mi lepiej na zdrowie
popcorn i orzechy :)

i tak dalej :)



2 komentarze :

  1. fajnie,że z tym walczysz i próbujesz analizować swoje problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. inaczej jadłabym chipsy codziennie :P

    OdpowiedzUsuń