czwartek, 20 marca 2014

Mój plan treningowy

Mój plan jest oczywiście napięty :) Niestety bardzo często brakuje mi czasu na samodzielne opracowywanie treningów lub ćwiczenie w domu.
Moim ulubionym sposobem na fitness jest zahaczenie o siłownie w drodze z pracy. Wtedy jestem pewna że na nią dotrę i porządnie poćwiczę. W takim przypadku jadę do pracy z trzema torbami
-jedna z laptopem , dokumentami ect. bardzo ciężka
- torba materiałowa z jedzeniem na cały dzień :)
-spakowana torba na siłownie
Schodząc na dół wyglądam jak wielbłąd wierzcie mi.

Poniżej mój plan treningowy. Jeżeli nic mi nie wypada staram się go święcie przestrzegać . 
 GYM - oznacza nic innego jak chodzenie po bieżni na siłowni - zazwyczaj staram się chodzić 45 min z różnym nachyleniem
EWA- oznacza trening domowy , albo z naszą słynną Ewą albo z innymi gwiazdami fitness
ATAK NA BRZUCH i TABATA - to ćwiczenia w fitness klubie które niedługo wam przetestuje na blogu. Te pozycje są wymienne gdyż staram sobie urozmaicać ćwiczenia :)
 Yoga o poranku to nie zawsze 30 min praktyki. Kiedy bardzo się śpieszę udaje mi się tylko wykonać sekwencje powitań słońca :)
 W piątek jadę już tylko delikatnie pospacerować na bieżni


Życzę wam miłego dnia :) i dużo słońca tego drugiego dnia wiosny
Ja mam dziś ważne prezentacje w pracy dlatego trzymajcie za mnie kciuki

p.s. Już niedługo załącza tutaj formatkę do wypełnienia takiego planu , jak tylko uda mi się dowiedzieć jak hehe.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz