niedziela, 16 marca 2014

Ewa Chodakowska Model Look

Od grudnia 2013 utrzymuje tą samą wagę 61 kg. Jednocześnie moje wymiary się zmniejszają co uważam co dobry objaw . Moim celem nigdy nie było osiągnięcie konkretnej masy ciała. Pamiętam że w wieku 15-16 lat ważyłam ok. 55 kg i wyglądałam świetnie. Jednak teraz nie skupiam się na tym żeby powrócić do wagi 55 kg. Spełnienie takiego założenia wymagałoby od mnie rygorystycznej diety , która na pewno wyniszczyła mi organizm. Za to bardzo chętnie stawiam sobie cele odnośnie dalszej redukcji wymiarów .
Poniżej możecie zobaczyć zestawienie z dzisiejszych pomiarów i tych zrobionych dokładnie rok temu kiedy również rzucałam palenie.
prowadzenie  zdrowego trybu życia od stycznia 2014 odbiło się pozytywnie na moich wymiarach i uchroniło mnie od nadwagi spowodowanej rzucaniem palenia.
Moim celem jest zmniejszenie obwodu brzucha i ramion . Maszerowanie i jazda na orbitreku pomogą mi wzmocnić  wydolność i ogólnie wyszczuplić całe ciało. Na sam brzuch i ramiona mam już konkretny plan. Zabieram się za regularne treningi z domowymi sportsmenkami takimi jak Mel B i Ewa Chodakowska. Muszę tylko wkomponować je w mój plan dnia. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić rano:)  Jak myślicie czy to realne

Dziś przetestuje nową płytę Ewy Chodakowskiej : Model Look. 
Jeżeli jesteście czytelniczkami Shapa na pewno macie już kolekcje treningów na każdy dzień :) 
 Do treningu model look użyje ciężarków 1,5 kg


Już niedługo wam o tym napisze :) 
Trzymajcie się


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz