czwartek, 10 kwietnia 2014

Znowu chce mi się palić !!!!!!!

Oto nadeszły krytyczne 3 miesiące ... niespodziewałam się ich Zawsze po 3 miesiącach nie palenia przychodzą wątpliwości.....wątpliwości, które mogą położyć cały  trud
 
Oto moje wątpliwości :
1. Wszyscy wychodzą na fajkę i mnie zostawiają samą
ooo tak jak miło byłoby postać z nimi i palić papierosa
a do tego jeszcze pośmiać się i odprężyć
samo stanie bez papierosa nie ma większego sensu.......
tak właśnie bywa gdy masz palących znajomych jak ja :)
 
2. W pracy omijają mnie najświeższe plotki
Zakładowa palarnia była dla mnie źródłem informacji
Zawsze wszystko wiedziałam pierwsza
Teraz......no cóż jestem trochę do tyłu
tak to jest jak nawet prezes firmy pali papierosy :)
 
3. Kocham czekoladę bardziej niż przed rzuceniem palenia
owszem to prawda
bardzo bardzo mocno ją pokochałam
bez komentarza :)
 
4. Fajnie byłoby palić ....po prostu
(niestety to napisałam )


I tak dochodzę do momentu krytycznego. Jest to dla mnie znak że dalej jestem w nałogu mimo, że nie palę. W żaden sposób nie ciągnie mnie żeby zapalić fizycznie....to tylko moja psychika tego bardzo bardzo chce. Moje powody  wydają się błahe. Rzeczywiście są błahe i to bardzo . Dla niepalącego mogą wydawać się absurdalne w porównaniu do tego co papierosy mogą mi przynieść w przyszłości (rak) jednak tak właśnie działa umysł palacza. Próbuje na wszystkie sposoby wmówić sobie, że jest nieszczęśliwy. Tylko czy to ciągle mój umysł ? Czy raczej moja uzależniona psychika ?
 
 Jaka widzicie wkładanie całej swojej energii w aktywność fizyczną pozwalało mi stłumić chęć palenia ale go nie pokonało. Przy najmniej jeszcze nie teraz.  Zwłaszcza że  miałam 1,5 tyg przerwy od ćwiczeń przez pracę. Jaki wniosek ? Dziś wpadam na siłownie i nie wyjdę z niej dopóki nie padnę i żegnaj czekolado !!!  Nie poddam się i nie zacznę palić ! Może wymienie znajomych na lepszy model hehe :P
trzymajcie kciuki !


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz