poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Czas na nowe wyzwanie

Niestety brakowało mi chwili żeby podzielić się z wami ćwiczeniami które można wykonać na szybko. A to dlatego, że tym razem brakowało mi również czasu na ich wykonanie :)  Plan był tak napięty, że  nie wystarczyło czasu na ćwiczenia. Od przeszło dwóch miesięcy ćwiczyłam regularnie a teraz jedna delegacja to wszystko zmieniła. Pamiętam jednak że nie można dać się złamać :) Mimo że rutyna została przerwana, ja muszę ją odbudować.

Jeżeli chodzi o samopoczucie ? 
Zdecydowanie inne. Bez ćwiczeń bardziej chętniej spędzałam czas na kanapie i moje  ciało strasznie się rozleniwiło. Czas wrócić do gry ;] 

Lato coraz bliżej dlatego rozpoczynam specjalny program treningowy , który przygotuje mnie na przyjście wiosny. Dalej muszę pracować nad brzuchem i ramionami. Są to dwa moje punkty, którym będę poświęcać najwięcej czasu. Program ten ułożyłam sama bo znam siebie i wiem, że nie mogłabym się stosować do diety wymyślonej przez kogoś innego 

 

Główne założenia Wyzwania: 2,5 miesiąca do lata
1. Ćwiczę codziennie (oprócz Niedzieli) 
2. Nie jem : słodyczy, białego pieczywa, białego makaronu, słonych przekąsek i dań których przygotowanie jest krótsze niż 2 min (dotyczy głównie fast foodu) 
3. Kiedy mam ochotę na słodkie - sięgam po owoce 
4. Wyszukuje ciekawych pomysłów na sałatki 
5. Dieta opiera się na jedzeniu śródziemnomorskim 
6. Pije dziennie 2 l płynów (woda lub zielona herbata)
7. Jem rybę/owoce morza 3-4 razy na tydzień 
8. Nie zjadam tabliczki czekolady na raz :) 
9. Bilansuje posiłki 

Postaram się składać wam dzienną relacje :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz