poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Bieganie no 5

Bieganie trening no. 5
Objawy i efekty z soboty  : nogi z ołowiu ,
Trasa zaliczona : ok. 2,8 km
Prawdziwego biegu: 10 min (reszta marsz)
Cały trening : 30:16 min
sr prędkość 5,35 km/ h  jak antylopa :-) 

Tym razem wybrałam się w sobotni poranek na Yogę. Była to bardzo dynamiczna yoga które mocno rozgrzała i rozciągnęła moje ciało . I tak przeszłam przez wszystkie powitania słońca (5 razy każde A,B,C) wszystkie asany stojące (wojowniki, trójkąty) kończąc na świecach mostkach i staniu na głowie. Super !!

Później wstąpiłam na bieżnie. Ciało porządnie rozgrzane pracuje zupełnie inaczej. Biegło mi się bardziej lekko. Zadyszka była mniejsza niż zawsze.  Zrobiłam 8 serii (1 min  bieg 1 min marsz) i na koniec całe 2 min bieg ha


1 komentarz :

  1. Pierwsze sukcesy powoli są. Gratuluję. Mi się udało przebiec całe 5 km w nieco ponad 30 minut - licząc z przerwami na światłach. Prędkość ruchu to około 10,1 m/km. Taki miałem debiut :) Teraz trzeba to ciągnąć w górę.

    OdpowiedzUsuń