czwartek, 24 kwietnia 2014

Mój strój do biegania

Zgromadziłam strój do biegania :) Wycieczka do outletu Nike i Decathlonu zaowocowała :

1. Buty Nike Run Free
W energetycznym kolorze fuksji


Poprzednio biegałam w Reebokach easy tone. Są to buty dobre do fitnessu ale nie biegania. Chociaż miały świetną amortyzacje to przez platformy były trochę nie stabilne.
Póki co nie mogę powiedzieć wiele. Przeszłam w nich ok 10 km. Z pewnością dużo miększe niż moje Reeboki. Dodatkowo elastyczne. Wydaje mi się że bardziej do równych powierzchnii.

2. Spodnie Reebok Bootcut
Nie przepadam za leginsami a te spodnie zachowują ich właściwości ale dalej zachowują fason spodni. Dodatkowo dobrze się w nich wygląda . To już moje drugie spodnie tej marki i jestem zadawolona. Bardzo wytrzymałe.

3. Bluza z Decathlonu : mój numer 1
Świetny materiał, przyjemny kolor i przydatne kieszenie z przodu. Posiada kaptur i można zaczepić rękawy o kciuki. Dodatkowo kupiłam ją w promocji za 69,90 zł
4. Aplikacja Endomondo :)
i  wszystko jasne

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz