niedziela, 7 września 2014

Jak zrobić FIT przyjęcie ?

Jestem wegetarianką więc muszę tak przemyśleć moje przyjęcia żeby goście nie byli poszkodowani oraz żeby ich przekonać że dania wegetariańskie są również super. Nie zawsze jest oczywiście czas na komponowanie odpowiedniego menu . Poniżej znajdziecie mega szybką wersje FIT przyjęcia . Przewidzianą na ok. 4-6 osób. Jeżeli macie mało czasu albo jesteście na diecie te przepisy na przyjęcie są dla was : 

1. Kanapki caprese 
jedna bagietka 
mozarella małe kułki
pomidorki koktajlowe
bazylia 

2. Chipsy tortilla z humusem 
Humus : puszka cieciorki, 3 łyżki oliwy z oliwek, czosnek 2 ząbki  oraz suszone pomidory - wszystko miksujemy
 3. Guatamole 
Koljena pasta do czpisów 
awokado, czosnek, limonka, pieprz i sól   
 

Do tego jeszcze : sałatki z tuńczkiem, ogórki meksykańskie i serki :) 

Przyjęcie na pewno się uda !!

6 komentarzy :

  1. świetny post, kiedyś będę musiała wypróbować humusu, bo słyszałam że jest dobry, a jakoś zawsze o nim zapominam, jak do mnie znajomi wpadają, to zawsze zachwalają moje kanapeczki, mówią że mają zawsze idealną wielkość, nie za małe nie za duże, no i świetnie smakują, ale po dłuższych rozmowach wyszło, że mają taki dobry smak dlatego, że obieram pomidora ze skórki, a prawie nikomu nigdy się tego nie chce robić
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny i przydatny post :-) i jakie smakołyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przepisy, ten hummus kusi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh meksykanskie jedzenie to moje ulubione, ogolnie poki co Meksyk jest moim ulubionym krajem pod wzgledem krajobrazu i jedzenia <3

    OdpowiedzUsuń