środa, 28 stycznia 2015

Jak zrobić własne FIT - Lays ???

Uwielbiam chipsy.  Wiem to wstyd. Prowadzę fit bloga a pisze o tym że uwielbiam chipsy. Niestety nic na to nie mogę poradzić. Nie zajadam się nimi ale na pewno wyrządziły mi dużo złego. 

Zastępników chipsów poszukiwałam wszędzie. Pieczone marcheweczki , pieczone jabłka, gotowe bio warzywa czy ryżowe wafle z błonnikiem. Nic tak naprawdę nie przypominało moich ukochanych Lays. 

Do wczoraj ! Znalazłam cudny przepis w książce "Zamień chemię na jedzenie". Uwaga jest rewelacyjny i uzależnia.Nigdy nie wpadłabym na to żeby zrobić chipsy z Jarmużu :) To się nazywa jedzenie świadome

Chipsy z Jarmużu 
Nagrzej piekarnik do 180 stopni z termoobiegiem
Umyty i osuszony  jarmuż układamy na blaszce 
 wyłożonej papierem do pieczenia .
(bez twardych części takich jak łodyga etc) 

Spryskujemy oliwą 
Posypujemy delikatnie parmezanem 
Pieczemy 5 min 
i już :) 

Efekt : Mega chrupkie, mega cienkie a zapach parmezanu obłędny
Już nigdy nie sięgnę po LAYS :)
Na zdjęciu z ciasteczkami owsianymi z orzechami

6 komentarzy :

  1. znowu mści się na mnie to, że nie mam piekarnika :/ jak żyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy o tym jarmużu.. Chyba najwyższa pora spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie jak lays zielona cebulka :D świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to przyznam, że mnie zaciekawiło. Lubiłem chipsy, ale od długiego czasu sobie odmawiam tej rozpusty :) I teraz jest możliwość na zdrową porcję jarmużowych chipsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie na to czekałam ;-) Wczoraj udało mi się znów zdobyć jarmuż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sobie pochrupać coś, szczególnie do wieczornego filmu. Zmodyfikuje troszkę Twój przepis soląc gotowe lays'y ;)

    OdpowiedzUsuń