wtorek, 4 listopada 2014

Zabawa Liebster Award

Dziękuje za nominacje http://apetytnasport.pl/  :)

1. Jaka dyscyplina sportowa jest Twoją ulubioną? Która pochłania najwięcej Twojego czasu?
Ulubiona : pływanie i joga (hmm czy joga to dyscyplina ?)
łyżwy i snowboard zimą
Najwięcej czasu : bieganie
 
2. Dlaczego zacząłeś/zaczęłaś ćwiczyć/trenować?
po rzuceniu palenia postanowiłam odbudować kondycje
dotychczas zajmowałam się tylko akrobatyką i jogą
 
3. Cel/marzenie na 2015 rok?
Najważniejsze : przebiec 5 km w 30 min
 
4. Największy sportowy sukces?
mostek ze stania i szpagat :)
 
5. Jaki film/serial wzbudził w Tobie największe emocje?
ostatnio "Bogowie" , jednostki które potrafią zmienić świat
 
6. Jak Twój partner/partnerka reaguje na Twoją sportową pasję?
czasem stara się towarzyszyć ale nie nadąża z ilością
 
7. Co lubisz robić poza uprawianiem sportu?
 
gdy go nie uprawiam to o nim czytam :)
poza tym uwielbiam góry, aqua parki etc
często chodzę do kina lub wychodzę z psem
ble poza domem
 
8. Najlepszy dzień Twojego życia?
każdy jest świetny 
najlepszy jest 19.02 bo mam wtedy urodziny  
 
9. Twoja ulubiona potrawa?
 
a. gulasz z dzika
b. Risotto z kurkami
c. okonomijaki
 
10. Rada dla tych, którzy dopiero zaczynają?
 
wytrzymaj pierwszy miesiąc aktywności fizycznej
potem już ciężko ci będzie zrezygnować
 
11. Twoje motto życiowe, nie koniecznie sportowe
 
" Bądź taką osobą, z którą sam chciałbyś być"
 

8 komentarzy :

  1. mostek ze stania i szpagat. No no. To teraz mnie zaskoczyłaś. Nie myślałem, że taka wygimnastykowana jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to są okonomijaki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japonski fast food dziś zamieszczę przepis ;)

      Usuń
    2. Ha, ha też miałam o to pytać - czekam na przepis :)

      Usuń
  3. Właśnie Cię nominowałam a nie zauważyłam, że już wykonałaś :) W każdym razie zapraszam na moje odpowiedzi:
    http://kobietawstolicy.blogspot.com/2014/11/zabawa-liebster-award-czyli-pytania-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne motto! :)
    Akrobatyka.... moja miłość.... pół życia na treningach... :)

    OdpowiedzUsuń