niedziela, 16 sierpnia 2015

Powrót !! Zaczynamy na nowo wyrabiac nawyki dzień 1

Długo mnie nie było i nie ma na to usprawiedliwienia :) ale upały naprawdę dają w kość. Do tego nowa praca i gotowe. Moje ciężko wypracowane nawyki odeszły do lamusa. Na całe szczęście nie wróciłam do palenia i nie zaprzestałam sportów. Niestety zaprzestałam biegania a z biegiem czasu wiem że tylko to dawało mi dużooo szczęścia. Dlatego moi drodzy wracam do systemu "dzień bez ćwiczeń dzień stracony ". Podobno żeby nowy nawyk wszedł w krew potrzeba 1-3 miesięcy. Więc wracamy. Dziś postanowiłam pojechać na oddalony o 17km basen rowerem i trochę popływać. Świetny trening i dużo energii !! oficjalnie Otwieram ponownie FIT more by jj. Będzie jeszcze więcej przepisów i moich nieszczęsnych zmagań z bieganiem. Bo jak się raz zacznie już nigdy się z tego nie wyjdzie :)


Wybaczcie że zrzuty z Endomondo są po niemiecku :) Uczę się go teraz intensywnie więc zmieniłam sobie nawet ukochane Endomondo :) hehe
 
Czy łowienie ryb to też sport ??????  
 
 

3 komentarze :

  1. Oczywiście, że tak. Polecam łowienie ryb w Turcji na pełnym morzu 30 węzłów od brzegu, 30 metrów w dół:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. ostatnio właśnie zastanawiałam się, co z Tobą :) dobrze, że wracasz.

    OdpowiedzUsuń