środa, 4 maja 2016

Efekty po dwóch miesiącach ćwiczeń

Czyli jak zakończyło się moje wakacyjne wyzwanie. Muszę przyznać że tym razem zrobiłam małe usprawnienie otóż w 70%  treningów zaufałam zawodowcom :) To oznacza że regularnie chodziłam na fittnes . Mniej więcej jak niżej

Wtorek - Sztangi, przysiady trochę crossfit
Czwartek - Spinning + czasami HIT
Piątek - ABT / Tabata

Możecie zobaczyć że w Lutym wyglądało to tak : 11 h , 5511 kcal (prawie 1kg)
 W Marcu dodałam dodatkowe biegania i kilka spacerów nic specjalnego ale dało efekty.
Razem w Marcu : 22 h ,10 204 kcal (prawie 1,5 kg)

Razem to około 2,5 kg mniej i tyle faktycznie mi ubyło. Bardzo ważna informacja że oprócz tego starałam się w miarę zdrowo odżywiać ale diety nie udało mi się utrzymać :)

Kolejna ważna informacja : po wakacjach, po przerwie w aktywności w kwietniu i po mimowolnej większej dawki kalorii , kilogramy nie wróciły. 

To oznacza że schudłam zdrowo i prawidłowo. Niestety ilość kilogramów nie jest zastraszająca wielka  ale jeżeli chodzi o sylwetkę różnica jest bardzo duża. Wszyscy znajomi mówią że schudłam i czuje to po moich ubraniach. Z pewnością nabyłam większe mięśni pośladków po robieniu masy przysiadów na zajęciach. Faktyczny ubytek w ciele szacuje na więcej niż 2,5 kg :)

Podsumowując : postawiłam na sport , mniej na dietę , jadłam okazjonalnie słodycze i pizze  bo nie mogłam sobie odmówić. Mimo to starałam się na co dzień zdrowo odżywiać. Diete 1000 -1200 kcal udało mi się utrzymać ok. 10 dni . Niestety nie wspominam tego najlepiej :) Jakbym miała podać receptę na sukces ? Zajęcia fitness 3 razy w tyg (o dużej intensywności ) + bieganie/góry + dieta oparta na warzywach , chudym mięsie ale o łącznej kaloryczności >1700 :)

A oto klika FIT zdjęć z wakacji :)
Rowerowa wycieczka 30 km :) 





A tu dowód że FIT jest się nawet na wakacjach :) Cudny bieg wzdłuż oceanu





9 komentarzy :

  1. trzecie zdjęcie - myślałam, że to sahara! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć tylko pozostaje plenerów a pogratulować wytrwałości i motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz, a wszyscy tylko krzyczą dieta dieta robi kilogramy. A jednak ćwiczenia to też wiele, bez ćwiczeń chyba i sama dieta nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Zazdroszczę figury :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, laska z Ciebie! :)
    Ja ostatnio muszę bardziej stawiać na dietę, bo na porządną aktywność nie ma za bardzo czasu. W moim przypadku właśnie dobre odżywianie jest podstawą sukcesu, ale oczywiście razem z ćwiczeniami można uzyskać 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników! Trzecie zdjęcie jest po prostu przecudowne. Życzę powodzenia w utrzymaniu takiej formy

    Zapraszam do mnie *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami słodyczy nie da się po prostu odmówić, ale warto aby jeść je z głową - wszystko w granicach rozsądku. Wyglądasz na prawdę świetnie, ale utrzymując dietę na takim poziomie kalorycznym i tylu ćwiczeniach nie da się inaczej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne efekty osiągnęłaś. Gratuluję motywacji, wytrwałości i silnej woli, bo wiem, że nie jest łatwo szczególnie na początku, ale warto :) Warto ponieważ z czasem pokochasz nowy styl życia i nie będziesz wyobrażać sobie dnia bez jakiejkolwiek aktywności, czy to jest zwykły marsz czy intensywny trening.

    OdpowiedzUsuń
  9. No 1200 kalorii to trochę za mało, a 1000 to już przesada. Nic dziwnego, że niemiło wspominasz ten okres. Zapotrzebowanie kaloryczne każdej osoby jest zupełnie inne i zależy od wielu czynników (wiek, wzrost, waga, aktywność). Żeby schudnąć je się 200 kalorii poniżej wyliczonego zapotrzebowania. Gdyby ktoś chciał sprawdzić swoje to liczy się je w ten sposób - http://odchudzamy.net.pl/ile-kalorii-na-diecie/

    OdpowiedzUsuń