wtorek, 14 czerwca 2016

Nowe wyzwanie

Długo nic nie pisałam. Głównie dlatego że o wiele szybciej wrzuca mi się rzeczy na Facebooka na którego was serdecznie zapraszam. Zawsze znajdzie się tam jakieś zdjęcie lunchu lub obiadku, które was zainspiruje. 

Po osiągnięciu celu numer 1 czyli ładnej figury na wakacje, zaczęłam myśleć na celem numer dwa. 

Bieganie 
Jak wiecie od momentu rzucenia palenia usilnie staram się biegać. Początkowo myślałam że moim głównym celem długodystansowym jest maraton. Przebiegnięcie 42 km wydawało się oczywistym celem dla kogoś kto nagle bardzo polubił bieganie. 

Okazało się że nie do końca. Bieganie owszem mi się spodobało a nawet bardzo pozytywnie się do niego nastawiłam , ale tak naprawdę są też inne dyscypliny które lubię a one w przeciwieństwie do biegania sprawiają mi mniej kłopotów i rozterek "czy to ma sens "? 

Pływanie
Pływam od zawsze, pływam dużo i szybko . I pływam źle :) 
Odkąd wzięłam trenera do pływania przekonałam się że moje ręce i nogi bardzo często po prostu źle pracują. To ręka nie wchodzi pod tym kontem , to nogi do żabki źle. 
Ale uczenie się tego i ciągła poprawa, sprawia mi dużo radości i przede wszystkim efekty są. 

Rower 
Tak.......to dalej dla mnie dosyć tajemniczy osprzęt ale oswoją powoli moją treningówkę a nawet zaczynam myśleć o szosówce. 

Czy wiecie co chodzi mi po głowie :- ) ???


Mała podpowiedz 

7 komentarzy :

  1. Super ;) aktywność fizyczna powinna być zróżnicowana, bo to nie tylko fitness itp, ale i rower, pływanie, bieganie, marsz i wiele innych :) a większość z nich to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieganie, pływanie i jazda na rowerze to moje 3 ulubione dyscypliny sportowe. :D
    Gratuluję rzucania palenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Trzymam mocno kciuki!!!
    Chciałabym kiedyś znaleźć trochę pieniędzy na jakiegoś trenera pływania, który nauczy mnie pływać czymś innym niż taką typową, rekreacyjną żabką :D I pływania pod wodą, bo owszem, umiem, ale muszę ręką zatykać nos, przez co odpada nauka innych stylów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również tak jak Ty lubię pływanie, jazdę na rowerze i bieganie. Zawsze gdy tylko mam wolny czas wykorzytuję go uprawiając jedną z powyższych dyscyplin. Zdecydowanie preferuję taki wypoczynek od siedzenia na kanapie przed telewizorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym sporcie jest jakiś aspekt, który nie do końca lub błędnie rozumiemy.
    W pilatesie np. występują 3 rzeczy, które większość z nas źle interpretuje.
    Zachęcam gorąco do przeczytania krótkiego artykułu na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Uwielbiam wszelką aktywność fizyczną, a szczególnie bieganie. Ostatnio nawet udało mi się wystartować w zagranicznym maratonie, cała relacja u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń