środa, 8 kwietnia 2015

Podsumowanie Marzec- 10 h 44 min + expresowe odchudzanie

Marzec z wyjątkowo marnym wynikiem moi drodzy.  Najniższe przećwiczone godziny. Jestem pewna że to przez tą Pogodę hehe.
Godzinowo zrobiłam mniej niż  w marcu ale....
 Jeżeli popatrzymy  w ujęciu kalorii to spaliłam ich więcej. Głównym powodem jest zwiększenie ilości pływackich treningów w stosunku do jogi która pali stosunkowo mało kalorii ponieważ ma inne zalety.

Moje bieganie (kolor zielony ) bardzo podupadło. Muszę przyznać że coraz częściej wymieniam je albo na pływanie albo na jogę. Z pewnością łatwiej mi się pływa i jest to o wiele przyjemniejsze przynajmniej dla mnie. Połączenie Jogi i Basenu daje naprawdę fajny efekt jeżeli chodzi o ciało. Jednak to bieganie powoduje najbardziej spektakularne efekty. Nie da się zaprzeczyć że dzięki bieganiu (albo tak jak ja marszobieganiu) możecie zobaczyć wymierne efekty całego swojego ciała.
 
Bieganie jest niestety ciężki. Biegam rok . Na pierwsze bieganie wyszłam 19.04.2014. Muszę wam szczerze powiedzieć że wcale nie jest lepiej niż tego pierwszego razu. Ostatnio miałam małą przerwę na rzecz pływania. Bieganie jest trudne i męczące i taka jest prawda.  Aczkolwiek są nieliczni dla których jest samą radością gdyż oni prawie unoszą się na ziemią.
 
 
Absolutnie się nie poddaje. Będę biegać dalej :) ponieważ kiedy się raz zaczęło bardzo ciężko jest skończyć. Mam tylko nadzieje że w końcu uda mi się przezwyciężyć swoje własne ograniczenia i naprawdę pobiec. Tego sobie właśnie życzę !!!!
 
Jak schudnąć w tydzień ?
Jeżeli chodzi o dietę. Po świętach dostrzegłam nie miłe extra kilogramy (ach te orzechowce mojej mamy). Ponieważ za tydzień będę odpoczywać na rajskiej plaży potrzebuje mega szybkiej i efektywnej kuracji za świąteczne grzeszki. Na wstępie już oczywiście pisze że takie krótko trwałe diety są nie zdrowe i nie zasadne i powinno się je stosować tylko w naprawdę pilnych okolicznościach. Jednak teraz jest taka okoliczność :)
 
Chce wyglądać na plaży cudnie !
Jest tylko jeden sposób (kompatybilny z moją grupą krwi zero ) - totalne odstawienie węglowodanów. Staram się spożywać ich ok. 50 g dziennie . Oprócz tego jem wszystko bez umiaru (sery, mięsa i tłuszcze ect) Tutaj nikt nie wytknie ci kabanosa o 23.00
Dieta działa zaskakująco szybko. Dwa dni i mój brzuch jest płaski ja deska. Jestem bardzo zaskoczona że coś tak nie zdrowego może dać takie efekty. Prawda jest taka że uwielbiam chleb, miód i wszystko co ma w sobie węglowodany. Teraz jednak muszę się powstrzymywac. Głodna nie chodzę raczej syta. Nie czuje żadnych wzdęć i jeansy mi się nie wbijają. Więc moi drodzy raz na rok w wyjątkowych okazjach (nie do długotrwałego stosowania) polecam :)
 
p.s. Efekt JoJo gwarantowany :) liczę się z tym
Dlatego w przyszłym tyg powoli zwiękse ilość do 100 g i będe więcej ćwiczyć ;)
 
 
Mój hardcore  jadłospis  na którym chudne :)
 
Rano
Dwa jajka sadzone
 
II śniadanie
Ser pleśniowy, wędlina
 
III Lunch (fee nie umiem się przyzwyczaić po sałatkach)
Żeberka, warzywa gotowane
albo ryba , warzywa
albo karkówka
 
IV deser
kabanos
 
V Kolacja
Pierś z kurczaka
Ser żółty , majonez
 
Jest mi bardzo ciężko na tej diecie ponieważ nie przepadam za mięsem ale naprawdę działa. Eh
robię to tylko i wyłącznie raz i na próbę :)
 

2 komentarze :

  1. Ja tam uwielbiam mięso i mogłabym je jeść tonami :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że przez pogodę. Mnie też się odechciało aktywności przez to nagłe ochłodzenie :/

    OdpowiedzUsuń