czwartek, 6 lipca 2017

Meksykańska Uczta

Jedną rzeczą, która na pewno zapadnie mi w pamięć po wizycie w stanach jest Kuchnia Meksykańska. Pełna świeżej limonki, kremowego awokado oraz świeżej kolentry. Przesyłam wam przepis na przyszne oryginalne tacos prosto z Meksyku :) 

Kurczaka i paprykę pokrojoną w paski grillujemy. Robimy guacamole z avokado oral kroimy bardzo drobno pomidorki.  I gotowe . Wszystko zawijamy w małe tortile z mąki kukurydzianej lub pszennej. Możecie również dodać do tego inne ulubione dodatki I trochę ostrego sosu :) 















2 komentarze :

  1. Wygląda bardzo smacznie! A ileż to musi mieć witamin... Ja również uwielbiam kuchnię meksykańską, chociaż nigdy nie miałam okazji poznać jej u korzeni. Swoją drogą świetny sposób na połączenie zdrowego i pożywnego posiłku z elementami kuchni, którą uwielbiamy. Muszę koniecznie spróbować to przyrządzić. Rewelacyjny blog. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w takim daniu jest mnóstwo witamin :) Doszukałam się nawet kilku produktów bogatych w żelazo. Mało kto wie, że cennym źródłem tego pierwiastka jest awokado :) Oczywiście osoby mające skłonności do anemii powinny dowiedzieć się jak uzupełnić niedobór żelaza, ale ogólnie taki meksykański posiłek jest nie tylko smaczny, ale też zdrowy.

      Usuń