poniedziałek, 19 maja 2014

Pracowita niedziela

1. Bieganie no 14
I tym samym mija miesiąc (regularnie 3 razy w tygodniu biegomarszu)
Tym razem bieganie rozpoczęłam z  samego rana zanim mój mózg zrozumiał, że jest niedziela i nie ma sensu wstawać :) Biegam  na bieżni której całkowita długość to 200m. Zazwyczaj żeby ciągle nie zerkać na zegarek 200 m biegnę i  100 m maszeruje. Powtarzam 5-6 razy .  Etap 3 km w 25 min chyba mam  za sobą. Teraz pora na zwiększenie odcinków biegowych i skracanie marszowych. Dziś mam nadzieje na 250-300 m biegania  oraz 100-50 m maszerowania. Trzymajcie kciuki !


2. Rowerek
26.46 km w 1:41 (dużo górek)
średnia prędkość : 15.7 km/h
Dzięki bogu za zajęcia spiningu . Ostatnia górka myślałam że mnie wykończy :)

Razem Niedzielnie spalone kacl : 908 kacl

3. I na koniec niedzieli nagroda :)

Szparagi (niestety smażone na maśle ) w sezamie. Pychota !  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz